zaawansowane  Szukaj: w Google w DI
email:   hasło:   
zapamiętaj mnie   rejestracja  •   nie pamiętasz hasła?
Sobota, 22 listopada 2008

Komentarze

do: Akcja przeciwko pedofilom: 138 zatrzymanych

  • ~sss3

    Wyraźnie widać, że pedofilia jest tylko pretekstem. "Przy okazji" znaleziono nielegalne filmy, muzykę i oprogramowanie. A dzielna policja zatrzymała nawet modem...
    I nie ważne, że większość z tych osób ściągnęła te materiały pewnie nawet nie wiedząc że przedstawiają one osoby poniżej 15 lat a może nawet całkowicie przez przypadek ale przecież "posiadali".
    Poza tym ciekawe prawo, że za posiadanie grozi tyle samo co za rozpowszechnianie. Ciekawe czy za produkcję grozi więcej - pewnie nie.

    05-09-2008, 10:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Epu

    W USA (może i u nas) za kradzież płyty ze sklepowej półki grozi mniejsza kara niż za ściągniecie tej samej płyty z P2P.

    05-09-2008, 10:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kornel

    ~sss3
    ale trzy czy pięcioletnie dziecko chyba umiesz odróżnić od dorosłego czy nie?
    a co do kary to polecam użyć oczu i przeczytać kodeks karny.

    05-09-2008, 11:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gotar
    m
    Użytkownik DI gotar (135)
    [w odpowiedzi dla: ~Epu]

    Bo kradnąc z półki okradasz sklep, wytwórnia kasę dostała.

    05-09-2008, 11:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~paw

    thx Kornel bo juz chcialem zjechac tego kretyna ss3...

    05-09-2008, 11:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kroczi

    Ja bym tych pedofilow wykastrował

    05-09-2008, 12:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gorylek
    m
    Użytkownik DI gorylek (130)

    sss3, a jak ma 15 lat to dobrze ? W świetle prawa może ale nie znaczy że 15-18 lat to już nie jest zło Pedofilia to zło z którym należy walczyć i jak dla mnie to mogli by nakładać kary wyższe jak za morderstwo.
    Sam fakt posiadania to bajka bo wystarczy że komuś pop-up wyskoczy a przeglądarka zapisze obrazki i już się zaliczasz do tego grona. Ale jeżeli mówimy tu o zbiorach na dysku które klient przetrzymuje, ogląda, rozpowszechnia (wszystko razem albo każde z osobna)w pełni świadomy tego co robi to takiego człowieka należy oddzielić od ludzi i leczyć.

    Czemu uważam że za to powinny być najsurowsze kary ? Bo prawda jest taka że doświadczenia z dzieciństwa kształtują człowieka na całe życie.
    Skrzywdź go za młodu, możliwe że zostanie mu do końca jego dni. Stary może się odgryźć, skopać komuś tyłek, zaszlachtować nożem, podpalić, poszczuć psami albo nasłać Leppera ale dziecko jest bezbronne i każdego kto próbuje je skrzywdzić powinno się nabić na pal, członki rozerwać końmi, ułożyć pod palem stos, podpalić i puścić mu jeszcze Mandaryne z sopotu.

    Ja mam tylko słowa pochwały. 138 pedofilów mniej to tysiąc dzieci które nie zostaną skrzywdzone albo i więcej. A że przy okazji dostało się piratom, ćpunom itp itd to nie widzę tu absolutnie nic złego więc z całym szacunkiem sss3, puknij się dwa razy, zastanów 3 razy, napisz co chcesz napisać, pokaż rodzicom do przeczytania, potem nauczycielce w szkole a dopiero potem zapostuj.

    05-09-2008, 12:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~yeti

    Gorylek, w pełni się z tobą zgadzam. Tylko proponowana przez ciebie kary mi nie odpowiada. Jak pomyślę, że mogłoby to spotkać moje dziecko, to chciałbym, żeby facet dłużej się męczył. I zacząłbym od tego, że musiałby zjeść na surowo swoje genitalia.

    05-09-2008, 16:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~fyr65

    "Ja mam tylko słowa pochwały. 138 pedofilów mniej to tysiąc dzieci które nie zostaną skrzywdzone albo i więcej. A że przy okazji dostało się piratom, ćpunom itp itd to nie widzę tu absolutnie nic złego więc z całym szacunkiem sss3, puknij się dwa razy, zastanów 3 razy, napisz co chcesz napisać, pokaż rodzicom do przeczytania, potem nauczycielce w szkole a dopiero potem zapostuj." - człowieku chyba nie jesteś normalny. Mam nadzieję, że kiedyś ciebie, przy okazji jakiegoś polowania na czarownice, odwiedzi policja.


    05-09-2008, 16:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gorylek

    Fyr czy sss, jeden ciul. Policja może mnie odwiedzać do woli. Zresztą po sąsiedzku mam pałkarza. Jak wolisz ukraść komuś jego pracę jak mu zapłacić to mów jak to zła policja jest że dobiera się do skóry uczciwym piratom którzy non stop zdzierają z p2p czy warezów.

    Nie mam nic do ukrycia a soft mam legalny. Zapracowałem sobie na niego. Poza tym jak byś znał choć podstawy prawa to byś wiedział że jeżeli nic na Ciebie nie mają to nie mogą naruszyć Twojej prywatności. Tak było kiedy była afera z oszustami chodzącymi po domach udając policjantów i szukając piratów.
    Byli u nas w miejscowości. Jak przyszli, akurat u znajomego siedziałem (do niego wpadli). W drzwiach poprosiliśmy o nakaz, pokazali papier. Wziąłem telefon i poprosiłem żeby sekundę poczekali bo chcemy to potwierdzić z lokalną komendą. Bardzo szybko się zmyli.

    A teraz idź do diabła na mnie przeklinać i na to ile to teraz soft nie kosztuje a ja Ci powiem że jako programista wiem ile pracy kosztuje napisanie takiego softu który jest daleko bardziej zaawansowany jak strony które piszę w PHP czy skrypty JS które wydukam (początkowo pisałem w C++ ale to webdesign mnie pociąga).
    A gdyby nie tacy jak Ty którzy uważają że firmy i tak mają kupę kasy i można coś ściągnąć sobie to 70% egzemplarzy gry czy programu nie stanowiły by piraty a gra kosztująca na starcie 100-200zł kosztowała by 50.

    Poza tym nie o tym jest temat więc sobie daruj. Bo za młody jesteś żeby z Tobą dyskutować a jak jesteś starszy jak myślę to lepiej się nie przyznawaj bo się tylko ośmieszysz.

    Yeti, osobiście uważam że prędzej bym zjadł własne genitalia jak słuchał Mandaryne w sopocie ale jak wolisz. Wiem tylko tyle że wg mnie pedofilia jest jedną z najgorszych zbrodni i takich zwyrodnialców należy karać z całą surowością prawa.

    05-09-2008, 17:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~spik3s

    A ja mam tylko nadzieję, że ta wspaniała liczba zatrzymanych okaże się także liczbą osób wobec których zarzuty potwierdzono.

    Bo nie ma chyba nic gorszego niż oskarżenie kogoś przez pomyłkę, lub dla efektownej liczby zatrzymanych. 'Trochę' niszczy to życie

    05-09-2008, 20:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~adamschodowy

    ~yeti, jeżeli masz dziecko to też pewnie masz jego zdjęcia? mógłbyś nam w związku z tym podać swój adres? wpadniemy z chłopakami i zabezpieczymy sprzęt, ale oczywiście jak się okaże ze na wszystkich fotkach dzieciak jest ubrany - zwracamy i przepraszamy :)

    05-09-2008, 22:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~marx

    ~spik3s święta racja, zobaczymy ilu z tych zatrzymanych strasznych pedofilii zostanie skazanych (zarzuty to też jeszcze nic nie znaczą) za PEDOFILIE, ale pewnie nie zobaczymy tego bo o sprawie juz będzie cichutko.
    Zatrzymać , pozabezpieczać kompy to nie sztuka, ale trzeba mieć dowody przed sądem żeby skazać wtedy już może nie być tak barwnie i kolorowo. Dochodzenie bedzie trwalo z rok i za rok na 99% juz notatki o tym tu nie zobaczymy. I pewnie policja juz się nie będzie miała też tak czym chwalić - szczerze życzę im powodzenia i zamknięcia jak największej ilości pedofilii ale jak z tych 138, ośmiu okaże się pedofilami to będzie sukces. Pozostałe 130 to będzie wypadek przy pracy policji? albo może coś się na nich przy okazji znajdzie a to jakaś mp3, albo divx, albo nielegalny windows? w myśl starej komunistycznej zasady - daj mi człowieka...
    Teraz to zrobili PR robote taka propaganda, zobaczymy ile za tego jest pod "publiczke" a ile realnej walki z pedofilami.
    I niech nikt tu się niegorączkuje bo pedofilie uważam za odrażające zboczenie i wroga nr1 użytkowników internetu czyli swojego. I chyba nikt tu nie musi nikomu udowadniać jak niektórzy to tu niepotrzebnie robią, żę pedofilia to zło. Ale tżeba zawsze pamiętać że cel nie uświęca środków a niektórzy o tym tu zapomnieli.

    06-09-2008, 02:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gorylek
    m
    Użytkownik DI gorylek (130)
    [w odpowiedzi dla: ~adamschodowy]

    Odrobina znajomości prawa. Już nie mówię o szerszym wykształceniu w tym względzie ale o podstawach pozwalających funkcjonować.

    "Zaczęło się od tego, że policjanci z Katowic monitorując sieci P2P pod kątem rozpowszechniania plików z pornografią dziecięcą zgromadzili dane o ponad siedmiu tysiącach użytkowników z całego świata. Wśród nich było ponad sto osób z obszaru Polski. Rozpowszechniały one filmy pornograficzne z udziałem małoletnich."

    To nie była zabawa pt: "cześć, wpadliśmy na kawę i przy okazji zobaczymy czy nie jesteś inny". Osoby te zatrzymane zostały za rozpowszechnianie pornografii dziecięcej.

    Marx, zgadzam się że cel nie uświęca środków gdyż to rodzi tyranię ale w tym wypadku nie ma to tu nic do rzeczy. Za nic nie mogą Ci nic zrobić. Żeby w ogóle Cie zatrzymać, dostać nakaz przeszukania lokalu itp itd trzeba mieć solidne dowody które wskazują że tam może się coś dziać. Nie odbywa się to na zasadzie "dzisiaj wpadniemy do Ciebie" i to nie policja wydaje taki nakaz zatrzymania/przeszukania itp.

    "Niespodziewanym elementem akcji było zabezpieczenie nielegalnego oprogramowania, filmów, narkotyków, pistoletu gazowego i ponad 150 sztuk amunicji do broni palnej."

    Fakt że nie można tego nazwać "niespodziewanym". W tym kraju piractwo tak się szerzy że dziwne by było gdyby nie znaleźli.

    06-09-2008, 10:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • johny11f
    m
    Użytkownik DI johny11f (8)

    "w Wieluniu 24-letniego mężczyznę"

    Wstyd mi za tego *****

    06-09-2008, 16:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • 1 2 »
Dodaj nowy

HTML zablokowany

można używać prostych znaczników BBCode

pola oznaczone * są wymagane

Dostępne znaczniki:

[b] pogrubienie [/b]
[i] pochylenie [/i]
[u] podkreślenie [/u]
[url]http://www.di.com.pl[/url]
[url=DI]http://www.di.com.pl[/url]


Powiadom mnie gdy ktoś odpowie  
Aby otrzymać powiadomienie, musisz podać adres email
Odpowiedz na proste pytanie *:
Ile jest 1 + jeden?

Zarejestruj się! - nie będziesz musiał się podpisywać i wpisywać odpowiedzi!


Copyright © 1998-2008 by Dziennik Internautów Sp. z o.o.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  •  Analiza ruchu: stat24.com